REKLAMA
REKLAMA

Detaliści mogą wygrać nagrody w promocji marki Foxy

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2016 11:18

Akcesoria od Michaela Korsa, Tommy’ego Hilfigera i Armaniego, biżuteria z diamentami i sprzęt elektroniczny - to nagrody w czwartej edycji promocji marki Foxy, skierowanej do właścicieli i kierowników sklepów detalicznych w całej Polsce. Przetarg na organizację i obsługę kampanii wygrała agencja Albedo Marketing.

REKLAMA

Mechanizm aukcji internetowych oraz program lojalnościowy to kluczowe elementy promocji przygotowanej przez Albedo Marketing dla firmy ICT Poland, właściciela marki Foxy. Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktów Foxy i lojalizacja klientów firmy ICT.
Za każde zatowarowanie produktami marki Foxy właściciel lub kierownik sklepu otrzymywać będzie punkty. Dodatkowo premiowane będzie zaopatrzenie półek w papier toaletowy i chusteczki higieniczne, na których producent szczególnie koncentruje wsparcie sprzedaży. Punkty będzie można na bieżąco wymieniać na nagrody z katalogu lub wykorzystać je w comiesięcznych aukcjach online.
W trakcie kampanii odbędą się cztery tematyczne licytacje: „Światowa moda”, w której nagrodami będą akcesoria światowych projektantów i naszyjnik z diamentami firmy Apart; „Oblicza Piękna” – do wygrania m. in. voucher do perfumerii Sephora, zestaw do makijażu Dior i sprzęt do stylizacji włosów Remington; „Dom jak marzenie” z nagrodami w postaci robota sprzątającego Roomba, telewizora LED TV Samsung i innych oraz „Rozrywka w Twoim stylu” – tu stawką będą m. in. aparat Nikon D5300 i laptop Lenovo Yoga.
Promocja foxyprogram.pl rozpocznie się 18 października 2016 i potrwa do 17 lutego 2017 roku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA