PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dino będzie mógł pozyskiwać środki na rozwój sieci z emisji obligacji

Autor: dlahandlu.pl 21 września 2017 13:23

Zarząd Dino Polska SA uchwalił program emisji obligacji, o wartości do 500 mln zł. Spółka chce w ten sposób pozyskać środki na rozwój.

Przypomnijmy, że według wyliczeń portalu dlahandlu.pl, Dino jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią detaliczną w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę otwieranych placówek.

W pierwszym półroczu 2017 roku sieć Dino powiększyła się o 49 placówek i liczy 677 sklepów. Konkurencyjnej Biedronce przybyło 19 sklepów (2741 placówek).

Zarząd Dino informuje, że w ramach programu spółka będzie mogła dokonywać wielokrotnych emisji niemających formy dokumentu, zabezpieczonych obligacji na okaziciela, w złotych polskich. Decyzje dotyczące uruchamiania kolejnych emisji w ramach Programu oraz ich wartości będą podejmowane w oparciu o bieżące potrzeby spółki związane z pozyskiwaniem finansowania.

- Celem programu jest dywersyfikacja źródeł finansowania oraz optymalizacja kosztów działalności spółki – informuje zarząd Dino. - Środki pieniężne pozyskane w ramach programu przeznaczone zostaną na rozwój działalności spółki w ramach dotychczas przyjętej strategii rozwoju, polegającej w szczególności na rozwoju własnej sieci supermarketów działających w segmencie proximity wraz z centrami dystrybucyjnymi i siecią logistyczną – dodają przedstawiciele spółki Dino.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane