Dino stawia na ekspansję terytorialną

www.portalspozywczy.pl 7 maja 2012 15:09

Dino stawia na ekspansję terytorialną

Sieć supermarketów Dino ma obecnie 174 sklepy, zlokalizowane głównie w województwach wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim i śląskim. Operator szuka lokalizacji pod sklepy w 4 kolejnych województwach.

Do końca 2012 r. sieć Dino zainwestuje ok. 130 milionów w m.in. innowacyjne rozwiązania IT oraz rozbudowę Centrum Logistycznego w Krotoszynie.

Operator stawia także na ekspansję terytorialną i szuka lokalizacji w kolejnych regionach kraju. Sklepy Dino mogą wkrótce pojawić się w województwie zachodnio-pomorskim, mazowieckim, świętokrzyskim i małopolskim.

Do 2015 r. sieć Dino chce mieć w Polsce 300 supermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane