REKLAMA
REKLAMA

Dino widzi potencjał w przejmowaniu podobnych formatów

Autor: portalspozywczy.pl 5 maja 2011 14:19

Michał Rusiecki, partner zarządzający w firmie Enterprise Investors, która zainwestowała w ub. roku w spółkę Dino pytany o ewentualne przejęcia stwierdził, że sieć nie wyklucza akwizycji i współpracy z innymi operatorami handlowymi w kraju.

REKLAMA
Według wstępnych założeń w 2012 r. sieć Dino osiągnie ok. 1 mld zł przychodów ze sprzedaży - Należy jednak pamiętać, że siłą Dino jest przywiązanie do formatu 300-400 mkw. I nie interesują nas przejęcia mniejszych ani większych formatów. Jeżeli więc myślimy o akwizycjach i aliansach z innymi sieciami, to tylko o takich, które operują w tym samym formacie placówek - wyjaśnia Michał Rusiecki.

Jednocześnie zaznaczył, że firma obecnie nie prowadzi jeszcze zaawansowanych rozmów dotyczących akwizycji. - Można powiedzieć, że obecnie jesteśmy na etapie poznawania się z firmami, które działają w podobnych obszarach rynku detalicznego w Polsce. Stawiamy na rozwój organiczny, ale nie wykluczamy akwizycji.

W 2010 r. dynamika wzrostu przychodów w sklepach Dino sięgnęła 35 proc., zaś sprzedaż like for like 15 proc. W ubiegłym roku sieć osiągnęła 542 mln zł ze sprzedaży. W 2011 r. spółka planuje otwarcie kolejnych 45 placówek handlowych. W ciągu 3-4 lat w odległości 250 km od magazynu centralnego, który znajduje się w Krotoszynie w województwie wielkopolskim powstanie ok. 300 sklepów.

Obecnie sieć ma 116 lokalizacji, zlokalizowanych na terenie województw: wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego oraz lubuskiego, opolskiego i łódzkiego.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA