Divante uruchomiło dla LPP nową wersję e-sklepu Reserved

Autor: pr 8 września 2014 12:22

Pierwszego lipca ruszyła nowa wersja sklepu internetowego marki Reserved. Tydzień później została uruchomiona wersja na rynek niemiecki, na który LPP wchodzi w tym roku.

Projekt przygotowano w oparciu o badania potrzeb klientów. Divante odpowiadało także projektowanie graficzne oraz wdrożenie technologiczne. Sklep zrealizowano z dbałością o funkcjonowanie na urządzeniach mobilnych (Responsive Web Design). Dużym wyzwaniem były aspekty wydajnościowe. Sklep Reserved.com należy do czołówki polskiego e-commerce pod względem oglądalności. Dlatego w ramach prac zrealizowano również szereg testów, m.in. wydajnościowych i bezpieczeństwa oraz przeglądów kodu i optymalizacji.

Ze względu na planowane wejście grupy kapitałowej LPP na nowy rynek kluczowa była terminowość. Divante współpracowało ściśle z zespołem klienta działając w modelu SCRUM. 

Technologią napędzającą Reserved.com jest platforma Magento Enterprise działająca w trybie multi-site i wspierająca również sklepy innych marek grupy kapitałowej LPP.

Sklep reserved.com obecnie funkcjonuje w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane