Divante wdrożyło platformę umożliwiającą personalizację promocji

Autor: dlahandlu.pl/pr 21 września 2015 12:36

Spółka Divante, należąca do giełdowej Grupy Tell, wdrożyła moduł umożliwiający korzystanie z systemu ZenCard w sklepach e-commerce zbudowanych w technologii Magento. Moduł umożliwia implementowanie przez sklepy reguł promocyjnych, które zachęcają klientów do zwiększenia koszyka lub nagradzają za dokonaną akcję.

ZenCard to platforma do zarządzania programami aktywizacji klientów, która automatycznie rozpoznaje konsumenta i przyznaje mu odpowiednią promocję. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, którymi sami zarządzają i firmują własnym logo. System łączy dane o zakupach online i offline, dając sklepom możliwości dopasowania promocji do zainteresowań klientów, przy zachowaniu troski o ich anonimowość. 

Funkcjonalność umożliwia tworzenie zarówno reguł uniwersalnych dla wszystkich odwiedzających dany sklep (np. darmowe próbki perfum przy zakupie więcej niż 3 produktów czy 5% rabatu przy zakupie powyżej 200 zł), jak i wspiera projektowanie indywidualnych akcji promocyjnych dla konkretnych użytkowników.

ZenCard umożliwia sklepom także pozyskiwanie nowych klientów, np. spośród osób, które zrobiły zakupy w innym miejscu. W takim przypadku użytkownik, który dokonał zakupów np. za 300 zł w sieci marki X, może otrzymać zniżkę na zakupy w sklepie Y.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane