Dla klientów e-sklepów jakość obsługi jest ważniejsza niż cena

Autor: pr/dlahandlu.pl 18 marca 2015 09:53

Jak wynika z analizy treści ubiegłorocznych opinii o sklepach internetowych - najczęściej komentowaną i ocenianą przez konsumentów kwestią była „obsługa klienta" (ten temat został poruszony 404 704 razy). Nieco mniej, bo jedna trzecia opinii, dotyczyła „kontaktu" (340 405 razy), a w zaledwie jednej czwartej wszystkich opinii poruszany został temat „cen" oferowanych przez sklep internetowy (275 561) - wynika z "Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2015".

Cena zresztą przestaje być czynnikiem warunkującym zakupy w danym sklepie internetowym. Dużo ważniejsze są: profesjonalna obsługa, szybka wysyłka i szybkie płatności.

Dane Opineo wskazują, że 40% sklepów internetowych ocenionych przez klientów przynajmniej raz otrzymało od nich negatywną opinię. Najniższe oceny sklepy uzyskują za „jakość pakowania przesyłek", najwyższe - za „szybkość realizacji zamówienia".


 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane