Dla Polaków liczy się wygląd i cena pieczywa, a nie jego skład

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2015 11:53

Dla Polaków liczy się wygląd i cena pieczywa, a nie jego skład fot. shutterstock

47% Polaków nigdy nie sprawdza składu pieczywa, a połowa z nas najbardziej lubi chleb z mąki pszennej – wynika z najnowszych badań TNS Polska przeprowadzonych na zlecenie Lidl Polska.

52% badanych kupuje pieczywo codziennie, a 32% raz na dwa dni. 47% badanych nigdy nie sprawdza składu pieczywa, a 22% robi to rzadko. Tylko 5% respondentów deklaruje, że zawsze czyta informacje o zawartości składników w wybranym produkcie.

Przy wyborze pieczywa liczy się pierwsze wrażenie – dla 44% Polaków najważniejsze jest to, żeby chleb czy bułki były ciepłe, chrupiące i ładnie pachniały. Istotny jest także wygląd pieczywa (42%) i jego cena (31%), natomiast skład jest mniej ważny.

Połowa z badanych najbardziej lubi chleb z białej mąki, tylko co piąty respondent (22%) preferuje chleb ciemny lub razowy.

Lidl wprowadził do oferty nowe rodzaje chleba: Pieczywo żytnie i Pełne Ziarno. Zmodyfikował też receptury, tak by wszystkie chleby dostępne w ofercie „Chrupiące z Pieca” były pozbawione konserwantów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • N. 2015-10-27 09:22:31

    Pieczywo z odpieku to kompletna porażka. Fakt, że ładnie wygląda i apetycznie pachnie, ale w smaku w niczym prawdziwego pieczywa nie przypomina. No ale ciemny naród wszystko kupi - byle było tanie.

  • Xxx 2015-10-26 20:43:16

    Bujać to my ale nie nas!!!! Pic na wodę fotomontaż. To pieczywo jest tyle warto co g...o

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane