Do 2015 roku CCC chce podwoić zajmowaną powierzchnię handlową

Property News 2 maja 2013 09:25

Do 2015 roku CCC chce podwoić zajmowaną powierzchnię handlową

W 2012 roku firma zanotowała wzrost powierzchni handlowej w placówkach własnych o 24,7 proc. do poziomu 188,9 tys. mkw. wobec 151,5 tys. mkw. na dzień 31.12.2011. Taki przyrost oznaczał wzrost kosztów sprzedaży i ogólnego zarządu o prawie 18 proc.


Grupa Kapitałowa CCC osiągnęła w 2012 roku łączny przychód w wysokości 1,3 mld złotych. To o prawie 230 mln złotych więcej, niż w roku 2011. Jednocześnie firma zanotowała zysk netto na poziomie 106,3 mln złotych, czyli o ponad 16 mln złotych mniej niż przed rokiem.Jako przyczynę słabszego zysku netto CCC podaje negatywny wpływ różnic walutowych a także wzrostu kosztów zakupu towarów. a także spadek marży.

 Spadek marży oraz wzrost kosztów sprzedaży spowodował spadek zysku z działalności operacyjnej o 11,1 proc. do poziomu 141,3 mln złotych.

W 2012 roku CCC otworzyło pierwsze sklepy w Rumunii, na Łotwie, na Ukrainie i w Kazachstanie. W tym momencie firma działa także w Czechach, Słowacji, Rosji i na Węgrzech. Zgodnie z założeniami strategicznymi na lata 2013-2015 CCC chce zdobyć pozycję lidera w każdym z krajów Europy Środkowej, umocnić swoją pozycję na rynku polskim oraz otworzyć pierwsze sklepy w Austrii, Chorwacji, Turcji i na Słowenii. Do 2015 roku CCC chcepodwoić obroty i zwiększyć powierzchnię handlową o 80 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane