REKLAMA
REKLAMA

Do końca 2013 roku nie ruszy e-sklep dla sieci Odido

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2013 11:26

Do końca roku nie uda się rozwiązać problemów technicznych na jakie natrafiono przy tworzeniu platformy e-commerce, która miała obsługiwać klientów sklepów Odido - dowiedzieliśmy się na spotkaniu prasowym sieci Makro. Jednocześnie władze sieci deklarują, że firma chce się rozwijać wielokanałowo, oferując zarówno sprzedaż w halach cash and carry, wspierajac rozwój sieci franczyzowej, jak również w kanale e-commerce, a także dowożąc towar do detalistów i restauratorów.

REKLAMA
Na początku 2012 roku sieć Makro Cash & Carry uruchomiła platformę internetową pod adresem www.sklepblisko.pl, przeznaczoną dla klientów sklepów osiedlowych, którzy za jej pomocą mieli dokonywać zakupów internetowych w sklepach Odido, w pobliżu swojego miejsca zamieszkania.

Testy platformy sklepblisko.pl prowadzone były w kilku sklepach na terenie Warszawy i Katowic oraz okolic. 
Serwis był podzielony na 20 kategorii asortymentowych m.in. alkohol, garmażerka, chemia, warzywa i owoce czy pieczywo. W e-sklepie dostępne były równiez produktu pod marką własną firmy Fine Food.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA