Do UOKiK wpłynęły skargi na promocję Lidla

Autor: tvn24.bis 16 listopada 2016 11:29

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło już kilka skarg w sprawie przerwanej akcji Lidla "Sprytnie i tanio". UOKiK poprosi firmę o wyjaśnienie – informuje tvn24bis.pl.

Klienci Lidla postanowili poskarżyć się na dyskont w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w związku z przedwczesnym przerwaniem akcji "Sprytnie i tanio".

– Wpłynęło do nas kilka skarg. Po wstępnej analizie otrzymanych sygnałów w sprawie promocji w sieci sklepów Lidl, wystąpimy do spółki z prośbą o wyjaśnienie zasad i warunków prowadzonej i odwołanej promocji" – poinformowało tvn24bis.pl biuro prasowe UOKiK-u. W najbliższych dniach możemy spodziewać się nowych komunikatów w tej sprawie.

Tymczasem Lidl podkreśla, że "klienci mają swobodę zgłaszania wszelkich wątpliwości do UOKiK".

Więcej na tvn24bis.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 2900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane