Do UOKiK wpłynęły skargi na promocję Lidla

Autor: tvn24.bis 16 listopada 2016 11:29

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło już kilka skarg w sprawie przerwanej akcji Lidla "Sprytnie i tanio". UOKiK poprosi firmę o wyjaśnienie – informuje tvn24bis.pl.

Klienci Lidla postanowili poskarżyć się na dyskont w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w związku z przedwczesnym przerwaniem akcji "Sprytnie i tanio".

– Wpłynęło do nas kilka skarg. Po wstępnej analizie otrzymanych sygnałów w sprawie promocji w sieci sklepów Lidl, wystąpimy do spółki z prośbą o wyjaśnienie zasad i warunków prowadzonej i odwołanej promocji" – poinformowało tvn24bis.pl biuro prasowe UOKiK-u. W najbliższych dniach możemy spodziewać się nowych komunikatów w tej sprawie.

Tymczasem Lidl podkreśla, że "klienci mają swobodę zgłaszania wszelkich wątpliwości do UOKiK".

Więcej na tvn24bis.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8450

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane