REKLAMA
REKLAMA

Dobrewina.pl: na rynku mają szanse przetrwać tylko najlepsze koncepty

Autor: dlahandlu.pl 7 czerwca 2011 07:48

Dobrewina.pl: na rynku mają szanse przetrwać tylko najlepsze koncepty

Specjalistyczne sklepy z winami to rozwijający się rynek jeśli chodzi o zapotrzebowanie klienta, ale także jeśli chodzi o konkurencyjność. Otwiera się dużo nowych sklepów, ale jestem pewien, że na rynku przetrwają jedynie najlepsze koncepty - uważa Włodzimierz Przybylski, dyrektor ds. rozwoju sieci sklepów dobrewina.pl

REKLAMA

- Naszą przewagą w tej branży jest po pierwsze towar, gdzie jest dobra selekcja i troska o jakość oraz zapewnienie dostępności tylko i wyłącznie w danym kanale. Po drugie sprzedawca, który umie docierać do klienta, zadbać o jego potrzeby, trafnie doradzać i tworzy relacje z klientem - dodaje nasz rozmówca.

Sieć sklepów dobrewina.pl prowadzi firma Grand Cru. Spółka generuje 12 mln zł przychodów rocznie, obecnie przygotowuje się do debiutu na New Connect. Firma prowadzi swój własny import, współpracując z ponad 40 dostawcami i dystrybutorami win i wyrobów delikatesowych w Europie, Ameryce Południowej, RPA i Australii


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA