PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dobrewina.pl: na rynku mają szanse przetrwać tylko najlepsze koncepty

Autor: dlahandlu.pl 7 czerwca 2011 07:48

Dobrewina.pl: na rynku mają szanse przetrwać tylko najlepsze koncepty

Specjalistyczne sklepy z winami to rozwijający się rynek jeśli chodzi o zapotrzebowanie klienta, ale także jeśli chodzi o konkurencyjność. Otwiera się dużo nowych sklepów, ale jestem pewien, że na rynku przetrwają jedynie najlepsze koncepty - uważa Włodzimierz Przybylski, dyrektor ds. rozwoju sieci sklepów dobrewina.pl

- Naszą przewagą w tej branży jest po pierwsze towar, gdzie jest dobra selekcja i troska o jakość oraz zapewnienie dostępności tylko i wyłącznie w danym kanale. Po drugie sprzedawca, który umie docierać do klienta, zadbać o jego potrzeby, trafnie doradzać i tworzy relacje z klientem - dodaje nasz rozmówca.

Sieć sklepów dobrewina.pl prowadzi firma Grand Cru. Spółka generuje 12 mln zł przychodów rocznie, obecnie przygotowuje się do debiutu na New Connect. Firma prowadzi swój własny import, współpracując z ponad 40 dostawcami i dystrybutorami win i wyrobów delikatesowych w Europie, Ameryce Południowej, RPA i Australii

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane