REKLAMA
REKLAMA

Dobrowianka rozszerza działania w social media

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 23 września 2011 10:58

Dobrowianka rozszerza działania w social media

Dobrowianka uruchomiła profil na Facebooku w ramach kontynuacji działań w mediach społecznościowych.

REKLAMA
Zgodnie z przesłaniem marki, "Zrób dla siebie coś dobrego", Dobrowianka zachęca kobiety do doceniania własnej osoby i sprawiania sobie drobnych przyjemności, aby zawsze czuć się dobrze i lekko we własnym ciele. Fanpage poświęcony jest tworzeniu idealnego świata kobiet. Za pomocą specjalnej aplikacji, internautki będą mogły wybrać rzeczy, które ich zdaniem powinny znaleźć się w takim świecie. Na podstawie odpowiedzi znana ilustratorka Anna Maria Przybysz stworzy jedyny w swoim rodzaju obraz.

Dobrowianka pierwszy raz pojawiła się w mediach społecznościowych w czerwcu 2011 roku, kiedy ruszyły działania ambasadorskie z udziałem popularnych blogerek, a na Facebooku została uruchomiona aplikacja „Spraw sobie komplement". Zyskała ona dużą popularność, a konsumentki chętnie publikowały na swoich tablicach wypowiedzi, takie jak:, „Nawet na polnej łące wyglądam jak seks w wielkim mieście", „Jestem tak zjawiskowa, że ludzie zamiast dzień dobry mówią mi dziękuję", czy „Mylę się tylko wtedy, kiedy myślę, że się mylę".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA