Dobry Produkt - zgłoszenia do 20 września

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2013 12:46

Już w listopadzie Grupa PTWP SA, wydawca magazynu Rynek Spożywczy oraz branżowych serwisów internetowych www.portalspozywczy.pl i www.dlahandlu.pl, po raz kolejny wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji przyzna firmom z branży żywnościowej certyfikaty „Dobry Produkt - wybór ekspertów".

Wyboru nagrodzonych firm i produktów dokonuje grono uznanych ekspertów, naukowców i dziennikarzy zajmujących się tematyką handlową i spożywczą. Nagradzamy i tym samym wskazujemy najciekawsze produkty spożywcze, wyróżniające się jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania, promujemy kreatywność firm i odwagę rynkową.

Wprowadzając nowe rozwiązania w zakresie innowacyjności i jakości, firmy nie tylko inwestują we własny rozwój, ale także pozwalają branży spożywczej wejść w nowy etap rozwoju.

Logo „Dobry Produkt - wybór ekspertów" ma być drogowskazem w gąszczu sklepowych półek. Wyraźne logo „Dobry Produkt - wybór ekspertów" ma pomagać konsumentom w dokonaniu właściwego wyboru. Jako że jedynie 30 proc. konsumentów czyta informacje umieszczone na etykietach, logo „Dobry Produkt - wybór ekspertów" daje szansę na wyróżnienie produktu i polecenie go uwadze klientów.

Selekcja ekspertów obejmuje produkty zgłoszone do konkursu w pięciu kategoriach:

  • Produkt innowacyjny - ocenie podlega nowatorski charakter rozwiązań dotyczący procesu produkcji, zastosowanych składników albo dobroczynnego wpływu na organizm ludzki.
  • Funkcjonalność opakowań i design - kategoria, w której brana jest pod uwagę estetyka, innowacyjność i kreatywność rozwiązań, zgodność przekazu wizualnego z produktem, a także praktyczne rozwiązania służące wygodzie użytkownika. 
  • Jakość produktu - kategoria, w której eksperci oceniają nie tylko nowe, ciekawe rozwiązania dotyczące produktu, ale także zgodność produktu z dobrymi normami jakości handlowej i pełną przejrzystość w informowaniu konsumenta o składzie i jego wartości odżywczej. 
  • Produkt regionalny - kategoria, która daje szansę pokazania się produktom niszowym, ale o tradycyjnym i wyrazistym charakterze. Obejmuje produkty, które dzięki wprowadzeniu do szerszej produkcji, przy zachowaniu wysokiej jakości są dostępne dla większej liczby polskich konsumentów. 
  • Produkt zagraniczny - daje szansę pokazania ciekawych rozwiązań powstałych za granicą, które pojawiły się w ostatnich miesiącach na naszym rynku. Dystrybutorzy mogą zaproponować produkty, które dzięki swojej innowacyjności miały duży wpływ na edukację polskiego konsumenta i poszerzenie jego horyzontów kulinarnych.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane