"Dobrze się komponuje" w kampanii serków Apetina

Autor: wirtualnemedia.pl 28 października 2014 09:50

Ruszyła kampania reklamująca serki kremowe Apetina (produkowane przez Arla Foods Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dobrze się komponuje", przygotowały firmy XConcept i Carat Polska.

Akcja obejmuje też współpracę z blogerami i youtuberami. Kampania jest prowadzona w prasie (magazyny kobiece, m.in. „Twój Styl", „Pani", „Apetyt Claudia", „Sól i Pierz", „Moje Gotowanie") oraz internecie (serwis Przepisynaweekend.pl, aktywności na portalach społecznościowych, zakładka na stronie Ugotuj.to, content marketing w aplikacji Listonic). Działania potrwają do połowy grudnia.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane