PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Docdata otwiera w Świebodzinie nowe centrum obsługi zwrotów międzynarodowych

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2015 10:22

Docdata, dostawca usług dla branży e-commerce, otworzyła w Świebodzinie nowe centrum obsługi międzynarodowych zwrotów zamówień. Zlokalizowane blisko granicy z Niemcami nowoczesne centrum umożliwia procesowanie 5 milionów zwróconych artykułów miesięcznie.

We wrześniu 2013 roku Docdata rozpoczęła w Świebodzinie średnich rozmiarów działalność operacyjną.

Wzrost zapotrzebowania spowodował konieczność powiększenia rozmiarów działalności w Polsce. Po powiększeniu magazynu powierzchnia operacyjna firmy w Polsce została więcej niż podwojona i wynosi aktualnie 5 tys. mkw. Już w tej chwili procesuje się tutaj ponad milion artykułów miesięcznie, jednak całkowity potencjał to nawet 5 milionów. Umożliwia to obsługę sezonowych wzrostów obrotów
w branży e-commerce, takich jak wymiana i zwroty nietrafionych prezentów bożonarodzeniowych.

Docdata działa 24 godziny na dobę na trzy zmiany. W przypadku większej ilości zwrotów także ilość osób pracujących na każdej zmianie może zostać w każdej chwili podwojona. Docdata ściśle współpracuje z agencjami pracy tymczasowej, które służą pomocą także przy rekrutacji stałego personelu. Polski oddział firmy zatrudnia aktualnie blisko 200 osób stanowiących rdzeń przedsiębiorstwa, a liczba ta wzrasta.

Docdata jest prężnie się rozwijającym i wiodącym w Europie przedsiębiorstwem oferującym kompleksową obsługę procesów logistycznych dla branży e-commmerce. Współpracuje m. in. z Zalando, ASOS, tausendkind, DEPOT, Amorelie czy Deutsche Bahn.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9308

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane