REKLAMA
REKLAMA

Domino's Pizza: Model franczyzowy może odgrać kluczową rolę w rozwoju sieci

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2014 15:31

Domino's Pizza: Model franczyzowy może odgrać kluczową rolę w rozwoju sieci

W 2013 roku sprzedaż Domino's Pizza wzrosła o 66 proc. z 1,85 mln funtów brytyjskich w 2012 roku do 3,0 mln. Sprzedaż detaliczna e-commerce wzrosła o 140 proc. w porównaniu do 2012. Domino's Pizza odnotowała 43 proc. wzrost sprzedaży rok-do-roku i 46 proc. wzrost marży brutto rok-do-roku. Sprzedaż rosła w tempie dwucyfrowym przez ostatnie 5 kwartałów z rzędu. W styczniu 2014 udział sprzedaży e-commerce w sprzedaży w dostawie wynosił 59 proc.

REKLAMA

Liczba lokali Domino's Pizza wzrosła o 36 proc. i obecnie polska sieć składa się z 19 punktów. Uruchomione zostały m.in. dwie pierwsze pizzerie w Krakowie, a w październiku został otwarty pilotażowy punkt oparty na modelu franczyzowym. Franczyzę powierzono Jakubowi Stępniowi, związanemu z Domino's od wielu lat. 

Peter Shaw, dyrektor generalny DP Poland PLC, podsumowując raport powiedział: Nie wykluczamy, że to właśnie model franczyzowy odegra kluczową rolę w rozwoju sieci Domino's w Polsce. Mając na uwadze wzrost sprzedaży, skoncentrowaliśmy się także na podniesieniu marży brutto poprzez optymalizację kosztów lokalowych. Ponadto wdrożyliśmy nowy format lokali co pozwoliło na znaczącą redukcję kosztów, związanych z wystrojem i aranżacją oraz z opłatami eksploatacyjnymi. W najbliższym czasie planujemy też otwarcie 2 nowych lokali w Warszawie i Krakowie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA