Doradca pomoże wybrać sprzęt w e-sklepie Media Expert

Autor: www.dlahandlu.pl 16 maja 2016 10:56

Doradca pomoże wybrać sprzęt w e-sklepie Media Expert fot. materiały prasowe

Sieć Media Expert wprowadza nową usługę dla klientów sklepu internetowego. Przed dokonaniem ostatecznego zakupu, dzięki transmisji on-line można obejrzeć produkt na ekranie swojego komputera i bezpośrednio porozmawiać z doradcą, który pomoże w dobraniu optymalnego sprzętu. To pierwsza tego typu usługa na polskim rynku AGD/RTV.

Usługa „Zobacz produkt na żywo” pozwala na osobisty kontakt z doradcą oraz obejrzenie interesującego nas urządzenia bez konieczności wychodzenia z domu. Klient, który zechce skorzystać z tej możliwości, nie potrzebuje żadnej specjalnej aplikacji – wystarczy, że posiada komputer lub smartfon z dostępem do internetu.

- Sprzedawca Media Expert jest wyposażony w kamerę. Dzięki niej, po nawiązaniu połączenia z klientem, nasz pracownik ma możliwości przedstawienia swojemu rozmówcy szerokiej gamy produktów i zaprezentowania szczegółów konkretnych urządzeń tak samo, jak odbyło by się to w przypadku osobistego odwiedzenia naszego elektromarketu. Konsultant przyjmie również zamówienie, ustali termin dostawy do domu klienta lub skoordynuje odbiór zakupu w dowolnym
z prawie 400 elektromarketów Media Expert na terenie całego kraju. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Jak zapewniają przedstawiciele sieci, usługa będzie rozwijana. Już dziś jednak doradcy mają możliwość video-prezentacji kilkuset urządzeń AGD i RTV. Nowa koncepcja interakcji z klientem jest dostępna zarówno w wersji desktopowej, jak i w wersji mobilnej sklepu internetowego Mediaexpert.pl.

Rozwiązanie jest polecane również osobom, które chciałyby poznać dodatkowe szczegóły dotyczące urządzenia lub naocznie porównać różnice konkretnych produktów. Sieć zaznacza, że korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne. „Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii modelu brick and click, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie Internetu i w świecie rzeczywistym. Wzmacniamy również konwersję w sklepie internetowym, a także budujemy silniejszą relację z klientami, której fundamentem jest bezpośrednia rozmowa z doradcą, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej marki. – dodaje Mystkowski.

Media Expert jest jednym z pionierów we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań Omnichannel na polskim rynku. Klienci sieci mogą realizować zakupy zarówno w 400 elektromarketach w ponad 300 polskich miastach, jak i sklepie internetowym. Dzięki wprowadzanej usłudze, internetowy kanał sprzedaży umożliwia obejrzenie produktu, skorzystanie z profesjonalnego doradztwa, dokonanie zamówienia lub złożenie reklamacji z dowolnego miejsca na terenie naszego kraju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kops 2016-05-29 22:35:14

    wow to może być super, zawsze miałem problem w zamawianiu przez internet i szedłem do sklepu pooglądać jeszcze, no to teraz może być łatwiej :D

  • danut 2016-05-23 08:01:50

    wypróbuję przy następnej okazji, bardzo dobry pomysł i jestem mega ciekawy.

  • olka 2016-05-20 23:58:41

    Cieszy mnie że nasz polski sklep i na dodatek wizytówka w tej branży wpadł na to pierwszy :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane