Dorato sponsorem sylwestra w stolicy

Autor: Media&Marketing 15 grudnia 2010 12:47

Dorato sponsorem sylwestra w stolicy

Marka Dorato jest sponsorem imprezy noworocznej organizowanej przez miasto stołeczne Warszawa oraz telewizję Polsat.

W Polsacie, TVN-ie oraz stacjach tematycznych z pakietu At Media od jutra będzie emitowany spot reklamowy pt. "Czas Dorato" nakręcony w technice animacji 3D.

Równolegle Ambra inwestuje też we wsparcie reklamowe drugiej swojej kluczowej marki - win musujących (i wermutów) Cin & Cin. To marka, którą producent adresuje w szczególności do kobiet. - W tym roku przeprowadziliśmy kilkumiesięczne, szeroko zakrojone badania konsumentek Cin & Cin, czego efektem i odzwierciedleniem, mamy nadzieję, jest tegoroczny spot reklamowy i cała komunikacja marki - mówi Tomasz Gasiński, senior brand manager w Ambra SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane