REKLAMA
REKLAMA

Dorota Wellman wypromuje marki własne Lidla

Autor: www.dlahandlu.pl 6 września 2016 13:31

Dorota Wellman wypromuje marki własne Lidla fot. Lidl

Lidl przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman.

REKLAMA

Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”.

- Poprzez moje zaangażowanie w kampanię chcę przekazać ludziom, że mają wybór, ale nie między jakością i ceną, ponieważ mogą mieć te rzeczy razem i nie muszą za to słono płacić. Wiele osób o tym nie wie i dlatego tu jestem – chcę powiedzieć ludziom, że mogą mieć dwa w jednym – podkreśla Dorota Wellman, ambasadorka kampanii Lidla.

Nowa kampania Lidla startuje we wrześniu br. – kolejne jej etapy można będzie śledzić w ogólnodostępnych mediach.

Przypomnijmy, Dorota Wellman rozpoczęła współpracę z Lidlem w ubiegłym roku prowadząc wspólnie z Karolem Okrasą program "Dorota, Karol i Goście". Teraz będzie reklamowała marki własne Lidla.

Przedstawiciele sieci Lidl ujawniają, że 70 proc. wartości obrotu w sklepach Lidl generują właśnie marki własne. Również 70 proc. wartości wszystkich produktów sprzedawanych w sklepach Lidl w Polsce pochodzi od polskich producentów.

Eksport marek własnych od polskich producentów do 18 krajów, w których działają sklepy Lidl wyniósł w 2015 r. 1,7 mld zł i zanotował spadek w porównaniu z 2014 rokiem, gdy wartość tego eksportu wyniosła 2,3 mld zł.

Udział marek własnych w rynku europejskim wynosi obecnie 35%, co stanowi wzrost niemal o 5 punktów procentowych w porównaniu do 2008 roku. - Ta tendencja nie dziwi, jeśli połączy się ją z trendami konsumenckimi. Zgodnie z danymi GfK, dla 67% klientów w Polsce najważniejszą rzeczą w marce jest to, czy jest warta swojej ceny. Coraz głośniej mówi się także o tzw. smart shoppingu, który polega m.in. na wybieraniu artykułów wysokiej jakości z adekwatną do niej ceną. Z jakością produktu ściśle wiąże się także to, co na etykiecie – według raportu Consumer Life, niemal 41% konsumentów w Polsce weryfikuje skład artykułu zawsze lub prawie zawsze. Klienci kupują więc te produkty czy usługi, którym mogą zaufać, a to zaufanie budują na podstawie weryfikowanej jakości - przekonują przedstawiciele Lidla.

  • Mateusz 2016-09-06 23:14:31

    Czy Lidl będzie umieszczać na wszystkich swoich produktach jasną i czytelną informację, gdzie wyprodukowano dany produkt? Chciałbym jako klient wiedzieć więcej kto stoi za danym towarem, a nie czytać samą informację o siedzibie firmy w Polsce...

  • nena 2016-09-06 22:02:28

    Za dużo polskich produktów marnej jako9ści pod ta marka np zastąpienie pizzy alfredo garmażeryjnej pizzt na bez smakowa toppo z iqlotexu , wycofanie szynki praskiej czy zastąpienie lodów migdałowo waniliowych na patyku gelatelli z Belgii na marnej jakosci ballino made in poland cóż jakość w dół równanie si9e z biedronka

  • kreez 2016-09-06 14:35:27

    Ale to dalej robi charytatywnie?

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA