PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dostawa gwarantem sukcesu w segmencie e-commerce

Autor: pr/dlahandlu.pl 22 sierpnia 2016 16:38

Klienci zanim złożą zamówienie, coraz częściej przeglądają zasady odbioru i ewentualnych zwrotów - tak wynika z badania ponad 1100 małych i średnich przedsiębiorców, z 10 krajów i z 5 kontynentów, przeprowadzonego przez Accenture. Konsumenci wymagają bezproblemowych kontaktów ze sprzedającym w kwestii transportu zamówionych produktów.

Im więcej opcji dostawy, tym lepiej. Wśród najbardziej cenionych opcji są elastyczne określenie dnia odbioru, wiadomość przypominająca o odbiorze ustalonego dnia, a także kontakt bezpośredni do firmy logistycznej w celu umówienia szczegółów dostawy. Z kolei sprzedawcy często korzystają z usług kilku firm dostawczych: w ten sposób nie tylko ograniczają własne ryzyko działalności, ale też zapewniają klientom wybór. Ciekawe jest również, że e-sprzedawcy coraz chętniej wchodzą we współpracę z większymi platformami e-commerce, korzystając z jakości ich łańcucha dostaw oraz atrakcyjnych cen dostawy. Ponad 2/3 uczestników badania deklaruje uzyskiwanie ok. 40 proc. przychodów z dużych platform handlowych.

- To fascynujące: widzieć jak po okresie zachłyśnięcia się internetem i de facto postawienia krzyżyka na biznesie offline, świat analogowy wraca do łask - i to jako kluczowy czynnik budowania wartości dla klientów. Mnóstwo produktów i usług przeniosło się całkowicie w świat online, stając się e-produktami i e-usługami, świadczonymi zdalnie, na żądanie, w chmurze. Ale równie wiele produktów utrzymuje swój fizyczny, materialny charakter. Oczywiście, sam proces zakupowy, włącznie z analizą możliwości i porównaniem ofert, przeniósł się całkowicie na urządzenia elektroniczne i mobilne. Jednak dystrybucja nie nadążyła za rozwojem techniki: wciąż te same kolejki w urzędach pocztowych i spóźniający się kurierzy. W ten sposób powstała okazja biznesowa na rozwiązania takie jak Paczkomaty: które wprowadzają pierwiastek technologii (wygodę, łatwość, możliwość lokalizacji, bezpieczeństwo) w usługi offline – stwierdza Sebastian Anioł, CEO InPost.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Alicja Kubiak hurtum.pl 2016-08-26 08:50:31

    Cieszy zatem, że dla rynku hurtowego są już dostępne serwisy umożliwiające zamówienia poprzez internet. A doskonale rozwiązana logistyka producentów i dystrybutorów jedynie potwierdza, że e-commerce w przypadku handlu hurtowego doskonale się sprawdza.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane