Dostawca rozwiązań dla Tesco kupił udziały w spółce z branży e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 10 stycznia 2013 15:01

Codemedia SA kupiła 30 proc. udziałów w spółce Quartic, która zajmuje się personalizacją rekomendacji produktowych na rynku e-commerce. Całościowa inwestycja Codemedia SA obejmuje 50 proc. udziału w kapitale zakładowym Quartic - zakup kolejnych 20 proc. udziałów zostanie sfinalizowany do końca bieżącego roku. Środki te mają zapewnić spółce Quartic możliwość rozwoju technologicznego i wejścia w nowy obszar - rozwiązań dedykowanych rynkowi mediowo-reklamowemu.

- Dzięki zaangażowaniu kapitałowemu i rozpoczęciu bliskiej współpracy spodziewamy się uzyskać cały szereg synergii. Widzimy je m.in. w możliwości rozwoju własnych rozwiązań marketingowych dedykowanych nie tylko branży e-commerce, ale także w udostępnieniu klientom Codemedia kolejnych efektywnych narzędzi pozwalających na precyzyjne targetowanie działań w internecie, co jest dziś z ich punktu widzenia jednym z kluczowych kryteriów efektywnego marketingu - mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia SA.

-Dzięki dokapitalizowaniu w niedalekim czasie chcemy być także liderem w obszarze technologii do reklamy efektywnościowej w e-commerce - mówi Paweł Wyborski, prezes Quartic Sp. z o.o.

Quartic od początku swojej działalności specjalizuje się w tworzeniu produktów i usług dla branży internetowej. Flagowy produkt spółki to właśnie Quartic - system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. System automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów na witrynie. Na tej podstawie poznaje ich potrzeby i preferencje zakupowe po to by z obszernego katalogu produktów lub treści przedstawić najlepszą ofertę i zaprezentować ją na witrynie. Wśród klientów Quartic są m.in.: Empik.pl, Merlin.pl, Playmobile.pl, Rainbow Tours, Szkla.com, Praktiker.pl. Dzięki zaangażowaniu Codemedia SA duży nacisk rozwoju produktów spółki zostanie położony na kierunki związane z rynkiem reklamowym, w szczególności z szeroko rozumianą reklamą efektywnościową.

Oprócz Codemedia, aktywnymi udziałowcami Quartic pozostają Data Force Group oraz Divante.

Codemedia SA dostarcza usługi zarówno z obszaru szeroko pojętej strategii komunikacji, jak i performance marketingu czy direct response, w tym m.in. organizowania działań sprzedażowych (partnerstwa, programy afiliacyjne), akwizycji klientów (lead generation, budowa baz danych), programy promocji sprzedaży, czy e-mail marketing.

Wśród głównych klientów Codemedia znajdują się m.in. TCHIBO Direct, TESCO, Gumtree, Maspex Wadowice (marki: Tymbark, Lubella, Kubuś, Tiger), czy AmRest (Pizza Hut, KFC).

Codemedia istnieje od czerwca 2008 roku. Od lutego 2011 r. spółka jest notowana na New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense rozszerzając swoje kompetencje w obszarze mediów w kanałach „tradycyjnych", zaś w grudniu 2012 roku przejęła firmę Iweii SA, dostarczającą rozwiązania lojalnościowe dla rynku e-commerce. Do grupy Codemedia należą także: sieć afiliacyjna TradeTracker Poland, Trade Marketing Poland - firma dostarczająca rozwiązania kuponowe dla rynku retail i commerce, oraz ThinkOpen - firma dostarczająca narzędzia do marketingu bezpośredniego - email, SMS, voice.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane