REKLAMA
REKLAMA

Dostawca usług dla e-commerce wchodzi do Polski. Tesco jednym z pierwszych klientów

Autor: dlahandlu.pl 14 maja 2012 10:15

Dostawca usług dla e-commerce wchodzi do Polski. Tesco jednym z pierwszych klientów

Firma Brandbank, dostawca rozwiązań w zakresie tworzenia i zarządzania danymi o produktach, otworzyła swój oddział w Polsce. Usługi Brandbank zapewniają osobom robiącym zakupy spożywcze przez internet natychmiastowy dostęp do pełnych informacji o produkcie, takich jak zdjęcia, marka, skład, wartości odżywcze a nawet alergeny.

REKLAMA

 

Brandbank ma już swoich pierwszych klientów w Polsce. Firma współpracuje już z Tesco oraz z wieloma e-sklepami, między innymi z Frisco.pl, A.pl, Alma24.pl oraz z ponad setką mniejszych firm.
Brandbank wszedł na polski rynek dzięki fuzji z lokalną firmą GlobalProduct o ugruntowanej pozycji na rynku. Do Polski wnosi doświadczenie wypracowane przez 14 lat obecności na brytyjskim rynku spożywczych zakupów internetowych. Brandbank utrzyma zespół pracowników oraz biura zlokalizowane w Szczecinie oraz otworzy nową siedzibę w Warszawie.
Sean Wilkins, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego w firmie Brandbank, powiedział: "Uważamy, że Polska jest obecnie w momencie znaczących zmian dotyczących sposobu w jaki konsumenci kupują żywność, napoje, produkty kosmetyczne i apteczne. Jedna na pięć osób w Polsce ma konto na Facebooku, a ponad 60 procent polskich użytkowników Facebooka to osoby w przedziale wiekowym 18-35 lat. Młode rodziny z tego właśnie segmentu najwcześniej i najbardziej entuzjastycznie przyjęły trend robienia zakupów spożywczych w internecie w innych krajach, takich jak Wielka Brytania czy Czechy.
Brandbank jest światowym liderem we wspieraniu zarówno sieci handlowych, właścicieli e-sklepów, jak i dostawców w zarządzaniu materiałami o marce. Dzięki rozwiązaniom firmy, grafiki i informacje produktowe w łatwy i szybki sposób są dostępne do wykorzystania przez branżę e-commerce, mobilne aplikacje zakupowe, wirtualny merchandising, marketing online i offline, i nie tylko.
"Cyfryzacja zmienia sposób w jaki produkty są sprzedawane i promowane," skomentował Sean Wilkins. "Nasze rozwiązania umożliwiają szybki i wygodny dostęp do materiałów o marce, tak aby sieci handlowe oraz e-sklepy i dostawcy funkcjonujący w tej nowej rzeczywistości mogli w pełni wykorzystać możliwości, które się przed nimi otwierają."
Kamila Wrońska, prezes GlobalProduct, skomentowała: "Fuzja naszych przedsiębiorstw wprowadza nową jakość do polskiej przestrzeni e-commerce. Brandbank wnosi doświadczenie w fotografii i zarządzaniu materiałami tysięcy produktów, my możemy pochwalić się ugruntowaną pozycją rynkową oraz szerokim wachlarzem usług odpowiadających potrzebom e-handlu. 

Brandbank podjął także współpracę z organizacją krajową GS1 Polska, która wdraża do praktyki gospodarczej globalne standardy GS1, obejmujące m.in. kody kreskowe i elektroniczną wymianę danych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA