Dostawca usług outsourcingu dla Ruchu i Procter&Gamble z rekorodowymi przychodami

Autor: pr 2 listopada 2016 12:51

Adecco Field Marketing, dział Adecco Poland, zakończy 2016 rok z przychodami na poziomie 35 mln zł. To wzrost o blisko 60% w stosunku do ub. r.

W 2016 roku Adecco Field Marketing rozpoczęło współpracę m.in. z Kompanią Piwowarską, Huawei, Herbapolem i RWE (obecnie innogy). Wśród kluczowych klientów firmy znajdują się producenci FMCG i Retail m.in. Procter&Gamble, JTI, RUCH, GlaxoSmithKline, a także PricewaterhouseCoopers. W ramach współpracy z PwC, Adecco Field Marketing zarządza zespołami przedstawicieli handlowych, oferujących usługi konsultingowe.

Rekordowe wyniki sprzedażowe Adecco FM zawdzięcza pozyskaniu nowych klientów oraz przyjęciu transparentnego modelu biznesowego dla usługi Perfect Store Execution, w ramach którego firma rozliczana jest na podstawie efektywności realizacji wszystkich parametrów DPSMV (Distribution, Pricing, Shelving, Merchandising, Visibility), czyli: dystrybucji produktów producenta,
egzekucji cen (regularnych i promocyjnych), egzekucji ustaleń pomiędzy sieciami handlowymi a producentami w zakresie planogramów półkowych, egzekucji ustaleń dotyczących dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS, kontroli odpowiedniej widoczności produktów na półkach sklepowych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,38

  • Śr

    3,15

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane