REKLAMA
REKLAMA

Dostawca usług z zakresu marketingu sensorycznego zwiększył przychody i zysk

Autor: dlahandlu.pl 23 lutego 2016 19:20

Po czterech kwartałach 2015 r. Grupa IMS odnotowała następujący wzrost przychodów i zysków, które wyniosły odpowiednio: 42 mln zł oraz 6,85 mln zł. W 2014 roku przychody IMS wyniosły 37 mln zł, a zysk - 5,5 mln zł.

REKLAMA

Wzrost przychodów ze sprzedaży w 2015 r. w stosunku do analogicznego okresu roku 2014, wynika w dużej mierze ze sprzedaży systemów galeryjnych i urządzeń Digital Signage (serwery dostępowe, standy multimedialne) oraz ze sprzedaży towarów i materiałów, w tym głównie urządzeń i zapachów aroma. 

Od początku 2015 roku, Grupa wzmacnia potencjał sprzedażowy i technologiczno – programistyczny w IMS r&d (dawniej Tech Cave). Ma to na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży systemów galeryjnych produkowanych przez IMS r&d (standy, lokalizatory i rabatomaty). Szacunkowy wzrost kosztów w całym 2015 roku w stosunku do roku 2014, jakie Grupa poniosła w związku z w/w działaniami, to ok. 0,3 mln zł.

Na dzień 31 grudnia 2015 roku Grupa dostarczała abonamentowe usługi interaktywnego systemu audio i video do 8.558 lokalizacji (lokalizacja = pojedyncze urządzenie audio, video lub aromabox, za które pobierana jest opłata abonamentowa). Na dzień 31 grudnia 2014 roku Grupa świadczyła w/w usługi w 7.238 lokalizacjach – wzrost w ciągu jednego roku działalności wyniósł więc 1.320 lokalizacji.

Na dzień 31 grudnia 2015 roku, w porównaniu ze stanem na dzień 31 grudnia 2014 r., Grupa zwiększyła ilość lokalizacji, w których świadczona jest usługa aromamarketingu z 1.507 do 1.959 – wzrost o 452 lokalizacje. Łącznie na dzień 31 grudnia 2015 roku Grupa dostarczała usługi abonamentowe oparte w większości o długoterminowe kontrakty do 10.517 lokalizacji (stan na dzień 31 grudnia 2014 r. to 8.745 lokalizacji) - wzrost w ciągu roku działalności o 1.772 lokalizacje. W IV kwartale 2015 roku Grupa zwiększyła liczbę obsługiwanych lokalizacji o 715, w tym: 497 lokalizacji z usługą interaktywnego systemu audio i video i 218 lokalizacji z usługą aromamarketingu. Przychody abonamentowe oparte wzdecydowanej większości o kilkuletnie kontrakty stanowią 42 proc. wszystkich przychodów Grupy. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA