PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Dotychczasowi konkurenci łączą siły i wprowadzają wspólną markę własną

Autor: www.dlahandlu.pl 21 czerwca 2013 11:12

Dotychczasowi konkurenci łączą siły i wprowadzają wspólną markę własną

Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny i wymagający. Aby tworzyć dla polskich sklepów możliwość skutecznego i efektywnego biznesowo konkurowania o względy konsumenta na coraz trudniejszym rynku, główni akcjonariusze firm „Bać-Pol" oraz „Piotr i Paweł", podjęli rozmowy i działania zmierzające do poszukiwania wspólnych rozwiązań. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie wprowadzenie na rynek, w segmencie ekonomicznym, produktów pod nową i wspólną marką.

REKLAMA
- Mamy świadomość, że aby być dobrze przygotowanym na najsilniejszą konkurencję musimy tworzyć skalę. Analiza strategiczna pokazała, że rynki docelowe obu firmy są komplementarne, co oznacza, że tworząc wspólne plany, możemy bez obaw sumować potencjały, co rodzi dla naszych obu firm niesamowite szanse. A jednocześnie nie niesie praktycznie dla żadnego z nas zagrożeń - nadmienia Leszek Bać.

Nowy wspólny brand ma łączyć w sobie konkurencyjne ceny, jak i dobrą jakość i jednocześnie nowoczesny wizerunek. Nowa marka będzie prowadzona w ramach ich wspólnej inicjatywy kapitałowej „Grupa Handlowa PL Plus". Początkowo pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami Grupy Handlowej PL Plus. Cały czas trwają rozmowy o poszerzenie dostępności tej marki o kolejne polskie podmioty. -Sprzedaż tych produktów może stanowić dobry wstęp do zacieśnienia współpracy, realizacji wspólnych przedsięwzięć kapitałowych nie tylko dla firm założycieli, ale również dla innych mniejszych sieci. Takie są dokładnie intencje założycieli.

- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Na bazie tej nowej marki, chcemy pokazać, że razem można sięgać po sukcesy nieosiągalne dla każdego oddzielnie i tworzyć wartość dodaną bardzo pożądaną przez naszych klientów - dodaje Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.

Obaj prezesi zgodnie deklarują, że są otwarci na rozszerzenie ich koalicji i rozwój zakresu współpracy. Ustalili, że produkty wspólnej marki własnej to uwertura do kolejnych wspólnych zamierzeń. Mają już plany, które zamierzają konsekwentnie realizować, a dzięki ich efektom chcą wzmacniać swoje firmy. Wierzą, że owocem tej współpracy może być integracja kilkuset/kilku tysięcy polskich sklepów - lokalnych liderów -, które dzięki tej koalicji zapewnią sobie trwałe i niezwykle mocne podstawy do skutecznego konkurowania z każdym konkurentem.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA