Douglas w trzy lata chce otworzyć kilkadziesiąt placówek

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 14:28

Sieć perfumerii Douglas w ostatnim kwartale 2015 roku otworzyła 7 nowych perfumerii i ma obecnie w Polsce 121 sklepów i drogerię internetową. W strategii ekspansji firmy planowane jest otwarcie kilkudziesięciu kolejnych sklepów w ciągu najbliższych 3 lat.

W październiku zostały otwarte perfumerie Douglas w C.H. Sukcesja w Łodzi, w katowickim Supersamie, w C.H. Nowy Rynek w Jeleniej Górze oraz w Galerii Jurowieckiej w Białymstoku. W listopadzie odbyły się 3 kolejne otwarcia: w Warszawie Ferio Wawer, w Zielonych Tarasach w Bydgoszczy oraz w Galerii Galena w Jaworznie. Pod koniec października w katowickim Silesia City Center został otwarty kolejny House of Beauty Douglas w formie shop in shop, m.in. MAC i Laura Mercier. W Douglas dostępnych jest na wyłączność 70 marek, m.in. Sensai, Collistar, Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, a ostatnio również diego dalla palma i the Balm. 

  – Widzimy duży potencjał w rozwoju luksusowego rynku kosmetycznego w Polsce, dlatego ekspansja Douglas obejmuje również średniej wielkości miasta, gdzie znajduje się ponad jedna trzecia naszych perfumerii– mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane