Dove zachęca kobiety do samoakceptacji

Autor: wirtualnemedia.pl 8 maja 2015 09:53

Dove zachęca kobiety do samoakceptacji Fot. Unilever Polska

Startuje wizerunkowa kampania marki kosmetyków Dove pod hasłem „NaroDove piękno” zachęcająca kobiety do akceptacji siebie. Ambasadorką akcji jest prezenterka TVN Dorota Wellman.

W ramach akcji uruchomiono serwis Narodovepiekno.pl, w którym od 11 maja będzie można poprzeć manifest mówiący, że piękno kobiety oznacza przede wszystkim samoakceptację i nie jest związane z kanonami urody lansowanymi w mediach i popkulturze. Na stronie też można przygotował własny slogan w tej sprawie, a spośród osób, które to zrobią, 1,2 tys. zostanie nagrodzonych koszulkami z wymyślonymi przez nie hasłami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane