Dr. Oetker startuje z kampanią dla pizzy Giuseppe

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2015 10:52

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.pl oraz na facebookowym profilu Guseppe.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii oraz Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, w poprzedniej akcji promocyjnej Smakomania. O nowej zabawie – Pojedynek Smaków – będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie i na promocyjnych opakowaniach pizzy Guseppe. Zwycięskie smaki dostępne będą w sprzedaży od września do grudnia.

Kampania promocyjna zaplanowana jest na wrzesień-październik 2015 roku. Codziennie do wygrania będzie 50 kodów VOD do wykorzystania na platformie Kinoplex.pl. Dodatkowo przewidziane są  3 nagrody główne w postaci bonów o wartości 3 000 złotych do zrealizowania w sklepach RTV Euro AGD. Akcja promocyjna będzie wspierana kampanią telewizyjną. Uzupełnieniem będą działania realizowane w Internecie m.in. na fanpage’u Guseppe i Dr. Oetkera oraz stronie internetowej www.pojedyneksmakow.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ja 2015-08-31 10:07:29

    literówka w tytule

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane