PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Dr. Oetker wspiera sprzedaż Słodkiej Chwili konkursem

Autor: pr 25 stycznia 2016 13:06

Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker będzie konkursowo rozgrzewać sklepowe półki i wszystkich miłośników Słodkiej Chwili. Biorąc udział w zabawie, konsumenci mogą wygrać jeden z 5000 kubków w zimowych sweterkach.

REKLAMA

„Słodka Rozgrzewka” – to zimowy konkurs dla konsumentów promujący Słodką Chwilę Dr. Oetkera – najpopularniejsze desery jednoporcjowe rozpoczyna się 25 stycznia 2016 r. i potrwa do 6 marca 2016 r. 

Wystarczy tylko kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 złotych (na jednym paragonie), zarejestrować na stronie www.słodkarozgrzewka.pl: dane, paragon i napisać „Jak Ciebie rozgrzewa Słodka Chwila?”. Jury nagrodzi najciekawsze odpowiedzi. Do wygrania w konkursie jest, aż 5000 kubków Słodka Chwila w zimowych sweterkach (5 x 1000 kubków):

Szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie www.słodkarozgrzewka.pl

Konkurs wspierany jest reklamą telewizyjną, która informuje o konkursie i rozgrzewającej serii kisieli Słodka Chwila. Emisje reklamy będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Działania w Internecie wspierające konkurs i Słodką Chwilę obejmą spoty reklamowe na VOD, reklamy odsłonowe oraz działania w mediach społecznościowych.

Za kreację spotu promocyjnego i organizację konkursu odpowiada GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA