Drogerie Jasmin mają ponad 50 placówek

www.franczyzawpolsce.pl 7 października 2010 10:59

Program franczyzowy Polskiej Grupy Drogeryjnej pod marką Drogerie Jasmin wystartował kilka miesięcy temu. Do sieci dołączyło już ponad 50 placówek, z czego 16 działa w pełnej wizualizacji.

- Budowę sieci Drogerie Jasmin rozpoczęliśmy na bazie innej sieci franczyzowej Drogerie Aster oraz przy współpracy z grupą zakupową Bravo - łącznie ok. 120 sklepów. Wynika to z tego, że przejęliśmy spółkę zarządzająca siecią Aster oraz dystrybutora kosmetyków Adistor, wokół którego skupiona była grupa Bravo. W momencie przejęć wszystkie dotychczasowe umowy, którymi były związane te drogerie, przestawały obowiązywać. Ich właściciele mogli zdecydować, czy chcą przystąpić do sieci Drogerie Jasmin. Niektórzy przyłączyli się bardzo szybko, ale wielu na razie przygląda się naszemu systemowi. Sieci, w ramach których funkcjonowali dotychczas, to były dość luźne zrzeszenia bazujące na wspólnej polityce zakupowej czy programach lojalnościowych. My proponujemy znacznie ściślejsze zasady współpracy, które dla tych przedsiębiorców są czymś nowym, a więc i niełatwym do zaakceptowania - mówi Marzena Gradecka, prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej.

Kto może dołączyć do sieci? Na obecnym etapie rozwoju firma bierze pod uwagę tylko dotychczasowych klientów PGD, którzy nie mają kłopotow z płatnościami. Minimalna powierzchnia takiego sklepu to 30 mkw., powinien on mieć możliwość prowadzenia przynajmniej sprzedaży mieszanej (samoobsługa i zza lady). Nie ma ograniczeń co do lokalizacji.

- Nasze wymogi to przede wszystkim: dostosowanie wizualne sklepu na zewnątrz oraz wewnątrz do standardów sieci, przestrzeganie zasad ekspozycji oraz aktywne i zgodne z procedurami uczestnictwo w sieciowych akcjach promocyjnych, reklamowych i marketingowych. Wymagamy także utrzymywania w ciągłej sprzedaży uzgodnionej puli indeksów - w pierwszej fazie będzie to ok. 2500 - wytypowanych i zarządzanych przez centralę sieci. Ma to na celu wystandaryzowanie oferty oraz prace nad optymalizacją cen i marż. Ponadto wszystkie Drogerie Jasmin muszą zaopatrywać się w Polskiej Grupie Drogeryjnej, gdyż tylko to umożliwi sprawne realizowanie promocji, i gazetek oraz działań handlowych.

Franczyzobiorcy otrzymają od nas projekt wizualizacji sklepu, schemat technologiczny, szkolenia, a także jednolity system informatyczny, na który licencja jest bezpłatna. Przede wszystkim jednak będziemy w imieniu całej sieci negocjować jak najkorzystniejsze warunki handlowe z producentami i dystrybutorami. Będziemy także organizować akcje promocyjne zmierzające do promowania i reklamy sieci Jasmin, w tym również konkretnej drogerii. Planujemy także wiele rozwiązań podnoszących zyskowność biznesu, których wdrożenie będzie miało sens dopiero przy odpowiedniej skali działania, przynajmniej na poziomie 200 sklepów - mówi Marzena Gradecka.



WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane