Drogerie Jawa integrują sieć, Perfect Store Jawa powalczy z korporacyjną konkurencją

Autor: Wiadomości Kosmetyczne/dlahandlu.pl 26 listopada 2015 10:32

- Chcemy zaoferować klientom tanie, szybkie, przyjemne zakupy. Mamy gotowy projekt sklepów Perfect Store Jawa, zintegrowanej sieci, która pozwoli wygrać z korporacyjną konkurencją – zapowiedział Wojciech Radliński, prezes sieci Jawa i firmy dystrybucyjnej Komplex-Torus podczas konferencji handlowej sieci Jawa.

Obecnie sieć liczy 600 sklepów. W planach jest powiększenie jej o dodatkowe 400. Jednak według zarządu najważniejsze jest, aby ilość przeszła w jakość. Stąd pomysł na rozpoczęcie budowy sieci zintegrowanych placówek, które połączy system IT, wspólna lista asortymentowa oraz jeden system lojalnościowy.

Do końca  2017 roku integracja ma objąć 80 drogerii i 120 stoisk w marketach. W ten sposób powstanie 200 zintegrowanych sklepów Perfect Store Jawa, które zdaniem Wojciecha Radlińskiego, będą w stanie realnie konkurować z nowoczesnymi sieciowymi formatami. Pierwsze wdrożenia planowane są już na początek nowego roku. W maju ruszy program lojalnościowy. 

Sieć Jawa aktywnie walczy o klientów. W sierpniu br. ruszył projekt: „Jawa Makeup & Beauty”. Zakłada on stworzenie specjalnych przestrzeni, tj.: stoisk makijażowych dla kobiet, które przy okazji zakupów znajdą czas na sesję z wizażystkami sieci Jawa.

Po zakończeniu testów w Aleksandrowie Kujawskim drogerie Jawa planują ulokować stoiska we wszystkich swoich sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane