Drogerie Jawa stawiają na doradztwo i testują projekt stoiska makijażowego

Autor: dlahandlu.pl 21 września 2015 11:40

28 sierpnia br. w Drogerii Jawa w Aleksandrowie Kujawskim ruszył projekt: „Jawa Makeup & Beauty”. Zakłada on stworzenie specjalnych przestrzeni, tj.: stoisk makijażowych dla kobiet, które przy okazji zakupów znajdą czas na sesję z wizażystkami sieci Jawa.

Po zakończeniu testów w Aleksandrowie Kujawskim drogerie Jawa planują ulokować stoiska we wszystkich swoich sklepach.

W połowie stycznia pod szyldem Jawa działało ponad 540 sklepów.
Jawa to projekt detaliczny organizowany przez Komplex Torus Sp z o.o adresowany do osób szukających pomysłu na biznes, prowadzących drogerię lub stoisko chemiczno - kosmetyczne w markecie spożywczym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane