REKLAMA
REKLAMA

Drogerie Natura: 20 proc. udział marki własnej w sprzedaży kosmetyków kolorowych

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2010 12:59

- Od konkurencji odróżnia nas przede wszystkim typowo drogeryjny asortyment (bez artykułów przemysłowych, jak w sklepach sieci Rossmann, samoobsługowe stoiska kosmetyków kolorowych, których brak w kanale tradycyjnym) oraz stale rozbudowywany dział kosmetyków kolorowych. Z sukcesem wprowadzamy w tej kategorii marki własne, których ilościowy udział w sprzedaży wynosi już około 20 proc. - powiedział Wojciech Filipczyk, prezes sieci Drogerie Natura.

REKLAMA

Nasze nowe hasło brzmi "Twój doradca w makijażu i pielęgnacji" i tak też chcemy być postrzegani, ponieważ na wzrosty powyżej rynku wpływa kierunek rozwoju, który wybraliśmy tj. specjalizacja w produktach wymagających porady przy sprzedaży, m.in. pielęgnacja twarzy i kosmetyka kolorowa - dodaje Filipczyk. 

Podkreśla również znaczenie produktów marki własnej.  - Marka kosmetyków kolorowych Sensique po kilku miesiącach osiągnęła 4 proc. udział w rynku, jeszcze szybciej rosną udziały kosmetyków z serii My Secret. Idziemy za ciosem, pod koniec września wprowadzimy kolejną markę własną, pojawią się też produkty do stylizacji włosów pod marką Ariste - mówi prezes Filipczyk.

Prezes podsumował 20 lat działalności sieci. - Sklepy znacznie zmieniły swój wizerunek. W tej chwili dominują jasne barwy, przy stoiskach z kosmetykami kolorowymi zastosowaliśmy światło, które imituje dzienne, co jest bardzo ważne dla klientek. Zmieniliśmy również logo, do końca roku powinniśmy ujednolicić wszystkie nasze placówki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA