Drogerie Natura realizują strategię rozwoju poprzez marki własne

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2010 12:33

Drogerie Natura wprowadziły na rynek nową markę profesjonalnych kosmetyków do makijażu KOBO Professional.

KOBO Professional to najnowszej generacji kosmetyki do makijażu, które charakteryzują się niezwykłą trwałością i łatwością aplikacji. Marka oferuje bogatą paletę produktów i kolorów.

Kosmetyki kolorowe marki własnej odróżniają sieć od konkurencji. - Z sukcesem wprowadzamy w tej kategorii marki własne, których ilościowy udział w sprzedaży wynosi już około 20 proc. - mówił we wrześniu podczas konferencji prasowej Wojciech Filipczyk, prezes sieci Drogerie Natura.

- Marka kosmetyków kolorowych Sensique po kilku miesiącach osiągnęła 4 proc. udział w rynku, jeszcze szybciej rosną udziały kosmetyków z serii My Secret. Pojawią się też produkty do stylizacji włosów pod marką Ariste - powiedział prezes Filipczyk.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane