Drogerie Natura: statystyczny klient wydaje 120 zł miesięcznie

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 22 kwietnia 2010 07:52

Drogerie Natura: statystyczny klient wydaje 120 zł miesięcznie

Zdaniem Wojciecha Filipczyka, prezesa sieci Drogerie Natura, rynek kosmetyków jest bardzo stabilny i odporny na wszelkiego rodzaju zawirowania. - Przez ostatnie lata przychody sieci w ujęciu rocznym rosną w dwucyfrowym tempie. Dodatkowo w przypadku Drogerii Natura na wzrosty powyżej rynku wpływa kierunek rozwoju, który wybraliśmy tj. specjalizacja w produktach wymagających porady przy sprzedaży, m.in. pielęgnacja twarzy, kosmetyka kolorowa czy zapachy. Statystyczny klient naszej sieci wydaje około 120 zł miesięcznie - powiedział w rozmowie z portalem dla handlu.pl prezes Filipczyk.

Produkty z tych właśnie kategorii są najdroższymi na całym rynku kosmetycznym. W rywalizacji o klienta pomagają również specjalne działania.

- Oferujemy w każdym sklepie naszej sieci badanie najważniejszych parametrów skóry twarzy. Odbywa się ono z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń, co w połączeniu z wiedzą naszych konsultantek w istotny sposób wpływa na wartość sprzedaży. Kolejną kategorią w której staramy się wyróżnić jest kosmetyka kolorowa. Ciągle wyszukujemy nowe marki, które dostępne są tylko w naszej sieci (My secret, Essence, Sensique). W tej kategorii, podobnie jak w przypadku pielęgnacji twarzy, bardzo ważne są porady. Każda z dedykowanych do tej kategorii konsultantek przechodzi specjalistyczne szkolenia z wizażu - wyjaśnia prezes Wojciech Filipczyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane