REKLAMA
REKLAMA

Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego

Autor: pr 19 października 2015 11:22

W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”.

REKLAMA

Elementami kampanii, której celem jest promocja produktu firmy Drosed – Kurczaka Kukurydzianego, są billboardy oraz citylighty rozmieszczone w 40 miastach na terenie całego kraju. Oprócz działań zewnętrznych w ramach kampanii w sklepach będą prowadzone animacje. Działania będą prowadzone również w listopadzie. Za przygotowanie kampanii odpowiada firma Brandcomm Polska Sp z o.o.

Dodatkowo Kurczak Kukurydziany promowany jest poprzez konkurs skierowany do konsumentów „Zgotuj sobie złoty wyjazd”. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić Kurczaka Kukurydzianego marki Drosed w trakcie okresu promocyjnego od 15.10.2015 do 15.11.2015, zachować paragon, a następnie wejść na stronę www.kukurydziany.pl i zgłosić swój przepis na potrawę. Do wygrania są trzy vouchery o wartości 5.000 zł do wykorzystania na wybrany wyjazd turystyczny oraz nagrody dodatkowe. Za kreację i organizację konkursu odpowiada agencja Brandcomm Polska.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA