Druga odsłona kampanii marki Blue Dragon

Autor: Marketing Przy Kawie 4 stycznia 2012 10:24

Druga odsłona kampanii marki Blue Dragon

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz przybliżenie konsumentom kultury Dalekiego Wschodu.

Nowy spot reklamowy pokazuje kunszt i precyzję rzemiosła Dalekiego Wschodu w zestawieniu z łatwością przygotowania potraw z użyciem sosu Blue Dragon - podaje portal.

Spoty o długości 20 sekund emitowane są w kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat Cafe oraz w kanałach tematycznych. Będzie można je obejrzeć po raz pierwszy także w kinach należących do sieci Multikino. Kampania wspierana będzie także działaniami w prasie konsumenckiej oraz materiałami POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane