Druga odsłona kampanii Winiary promującej zupy

Autor: pr 1 września 2011 11:35

Głównym celem kampanii "Zupy to nasza specjalność" jest promowanie zup jako wartościowego posiłku na każdą okazję.

Zupa, która w polskiej tradycji od zawsze była wstępem do drugiego dania, dziś staje się najważniejszym elementem posiłku, głównym daniem, zarówno obiadu, jak i kolacji. Marka WINIARY będzie uczyć, jak można udekorować tradycyjne zupy tak, by stały się kulinarnymi dziełami sztuki.

Kampanię będzie wspierać nowa odsłona serwisu www.WINIARY.pl/zupytonaszaspecjalnosc, który stanowi obszerną bazę wiedzy o zupach dostępną w internecie.

Jego kluczową częścią będzie zakładka "Zupa jak malowana", a w niej: filmy jak krok po kroku dekorować zupy, ciekawostki na temat sztuki stylizacji, porady dotyczące tego, w jaki sposób podać zupę w zależności od okazji. Marka WINIARY zaprosi również na wycieczkę po wyjątkowej galerii z obrazami pełnymi zup, w której będzie można obejrzeć m.in. dzieła Picassa czy Cézanne'a.

Dla rodziców i ich pociech powstanie zakładka „Zupa dla brzdąca", w której znajdą się przepisy na pyszne i kolorowe zupy dla najmłodszych. Dzieci będą mogły zagłosować również na swoją ulubioną, najsmaczniejszą i najładniejszą zupę.

Dla wszystkich, którzy spróbują swoich sił w sztuce dekorowania zupy, marka WINIARY przygotowała konkurs. Biorąc udział w zabawie „Zupa jak malowana" i przesyłając zdjęcie własnoręcznie ozdobionej zupy wraz z opisem stylizacji, internauci będą mieli szansę wygrać m.in. narzędzia do dekorowania potraw, a także inne, atrakcyjne nagrody.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane