REKLAMA
REKLAMA

Drugi etap kampanii wizerunkowej Bobovity

Autor: Marketing przy Kawie 19 kwietnia 2011 08:28

Drugi etap kampanii wizerunkowej Bobovity

Trwa drugi etap kampanii marki BoboVita "Zawsze z Tobą, mamo". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako odpowiedzialnej, troszczącej się o młode matki.

REKLAMA
W ramach projektu powstał serwis Zawszeztobamamo.pl, w którym mamy znajdą wiele artykułów eksperckich i porad wideo dotyczących emocji i zmian, jakie zachodzą w ich życiu wraz z pojawieniem się dziecka.

Jednym z elementów kampanii jest konkurs, w którym mamy mogą wygrać udział w specjalnych warsztatach, podczas których dowiedzą się, jak najskuteczniej radzić sobie z ocenami płynącymi z otoczenia. Zajęcia będą prowadzone przez psychologów, trenerów osobistych oraz specjalistów ds. żywienia.

Reklamy promujące akcję to m.in. screening na portalu WK.pl, kreacje odsłonowe na NK.pl i GG oraz stała obecność na portalach parentingowych Ebobas.pl, Babyboom.pl, Minimini.pl. Ciekawostką jest reklama niestandardowa w serwisie Babyonline.pl - format stworzony na wyłączność Nutricia Polska, tzw. page spread rectangle. Działania w internecie wspierane są mailingami.

Istotnym elementem kampanii jest także sponsoring audycji „Instrukcja obsługi człowieka" w radiowej Trójce, wraz z zaplanowaną obecnością psychologa podczas audycji, komentującego wyniki badań przeprowadzonych przez firmę.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA