PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Duże rodziny to duże zakupy. Będą kupować w Lidlu czy w Biedronce?

Autor: dlahandlu.pl 4 sierpnia 2017 11:26

Z początkiem sierpnia Lidl zwiększył liczbę promocji i przystąpił do ogólnopolskiego programu Karty Dużej Rodziny na rok. Biedronka również postawiła na promocję zakupów dla dużych rodzin. 31. lipca sieć rozpoczęła akcję "Duże Rodziny Duże Zakupy".

Lidl od 1 sierpnia br. do 31 lipca 2018 r. będzie przygotowywać specjalne promocje dla posiadaczy karty, we wszystkich sklepach w Polsce. W ramach najbliższej odsłony akcji każdy członek rodziny wielodzietnej w okresie od 1 sierpnia do 30 września otrzyma rabat w wysokości 10% na świeże owoce i warzywa, chleby i bułki bez konserwantów z oferty „Chrupiące z pieca”, nabiał marki „Pilos”, wody marki „Saguaro”, żywność dla dzieci w słoiczkach marek Bobovita, Bebiprima i Hipp oraz szeroką gamę artykułów chemicznych marki W5.

Program Biedronki 99+ dotyczy rabatu w wysokości 15 proc. przy zakupach za min. 99 zł . Rabat obejmuje takie towary jak: owoce i warzywa, chleb i bułki, jogurty, jajka, wody niegazowane, papier toaletowy i pieluszki. Promocja jest dostępna dla posiadaczy karty Moja Biedronka. Maksymalny rabat do wykorzystania to 30 zł na paragon.

Zgodnie z prognozami Coface realny wzrost PKB sięgnie w tym roku 3,6 proc. Główną siłą napędową naszej gospodarki pozostaje konsumpcja gospodarstw domowych, która odpowiada za blisko 60 proc. wzrostu gospodarczego Polski. A sprzyja jej widoczny skok wynagrodzeń (od 2010 r. wynagrodzenia wzrosły o ponad 20 proc.) i poprawa na rynku pracy. Bodźcem wpływającym na wydatki gospodarstw domowych i tym samym na wyższe obroty branży handlowej nadal pozostaje program „Rodzina 500+”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9445

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane