PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Duży potencjał rozwoju segmentu dóbr luksusowych w Warszawie

Autor: Jones Lang LaSalle, www.dlahandlu.pl 19 lipca 2011 09:54

Polskie ulice handlowe wypadają pozytywnie na tle europejskiej konkurencji. Względnie spora dostępność lokali przy wiodących ulicach handlowych oraz najniższe roczne stawki czynszowe na poziomie poniżej 1,000 € /mkw, dają zielone światło do rozwoju w najbardziej prestiżowych lokalizacjach centralnych znanym markom międzynarodowym, również tym nowym - mówi Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w Jones Lang LaSalle.

- Warszawę cechuje wciąż duży potencjał rozwoju segmentu dóbr luksusowych. Zauważalny jest wzrost popytu na dobra luksusowe, co pociąga za sobą coraz większe zainteresowanie prestiżowymi powierzchniami handlowymi. Niska liczba sklepów własnych najbardziej luksusowych światowych marek nie oznacza, iż produktów tych w Warszawie nie znajdziemy. Większość z nich zdecydowało się jednak na wejście na polski rynek poprzez programy franczyzowe, które zgodnie z przyjętą metodologią badania, nie zostały w nim uwzględni - mówi Anna Wysocka.

Jak czytamy w raporcie firmy, w Warszawie najbardziej popularną lokalizacją dla marek z najwyższego koszyka cenowego pozostają okolice Placu Trzech Krzyży. To tu swoje sklepy otworzyli m.in.: Ermenegildo Zegna, Max Mara, Burberry, Hugo Boss, Escada, Carolina Herrera, Lacoste, Coccinelle, Emporio Armani, Francesco Biasia oraz TruTrussardi. Nową lokalizacją dla marek luksusowych może okazać się dom towarowy Wolf Bracka - inwestycja zlokalizowana około 200 m od Placu Trzech Krzyży, której otwarcie planowane jest jeszcze tego lata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane