REKLAMA
REKLAMA

Dużym problemem dla handlu w 2012 r. mogą być rosnące koszty, ale sieci będą bronić niskich cen

Autor: Puls Biznesu 29 grudnia 2011 09:31

Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco że dużym problemem dla handlu w 2012 r. mogą być rosnące ceny oraz wzrastające koszty życia klientów, w tym coraz wyższe rachunki (energia, gaz), przy niskiej dynamice wzrostu wynagrodzeń - czytamy w Pulsie Biznesu. Wiceprezes Tesco dodał, że sieci handlowe będą bronić niskich cen, a to oznacza zaostrzenie walki konkurencyjnej na bardzo trudnym rynku.

REKLAMA
Zdaniem pytanego przez „Puls Biznesu" Jerzego Mazgaja, prezesa delikatesów Alma sytuacja w Polskim handlu nie zmieni się, a pozytywnym impulsem do konsumpcji będzie Euro2012.

Renata Juszkiewicz, szef polskiego oddziału Metro Group zaznaczyła w komentarzu dla „PB", że w nadchodzącym roku polski rynek handlowy czeka dalsza konsolidacja.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA