Dwa hipermarkety Carrefour przetestowały program „SąSiatki”

www.portalspozywczy.pl 26 czerwca 2017 10:47

Dwa hipermarkety Carrefour przetestowały program „SąSiatki” fot. Carrefour Polska

Millenialsi są niezwykle ciekawą grupą konsumentów, a naszą uwagę przykuły trendy związane z ekonomią współpracy oraz ekonomią współdzielenia. Usługi oparte na tych modelach zyskują olbrzymią popularność wśród młodych klientów. Postanowiliśmy, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, zagospodarować ten trend i zaproponować millenialsom narzędzie oparte na mechanizmach współpracy – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Malanowski, Dyrektor Działu Informatyki w Carrefour Polska.

– Dla młodego pokolenia dostęp do towaru stał się ważniejszy niż samo jego posiadanie. Kiedyś dzielenie się produktem lub usługą było jednak ryzykowne i wymagało dużo czasu, ale sytuacja zmieniła się dzięki technologiom mobilnym. Opracowane systemy reputacji oraz zabezpieczeń wpłynęły pozytywnie na poziom zaufania pomiędzy stronami uczestniczącymi w ekonomii współpracy: dostarczycielem usługi i klientem – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Malanowski, Dyrektor Działu Informatyki w Carrefour Polska.

– Jednocześnie młodzi konsumenci odkryli, że mają wspólne potrzeby i oczekiwania w stosunku do usług: między innymi ich elastyczność (np. terminu dostawy), cenę. Ponadto współpraca daje także poczucie przynależności do społeczności, nowe doświadczenia, a w niektórych przypadkach nawet możliwość pomocy innym lub działań proekologicznych – dodaje.

Dodaje, że opracowywana przez Carrefour Polska platforma współpracy między klientami „SąSiatki” to pionierskie wdrożenie tego rodzaju usługi w Polsce przez sieć handlową. – Carrefour Polska, dzięki tej usłudze usłudze, pragnie wykreować w Polsce popyt na wzajemne świadczenie przysług w ramach społeczności – wyjaśnia Malanowski.

– Środowiskiem platformy „SąSiatki” jest sklep internetowy eCarrefour.pl oraz aplikacja mobilna Mój Carrefour. Na stronie eCarrefour.pl klient tworzy listę zakupów i wybiera opcję dostawy poprzez usługę „SąSiatki”. Natomiast osoby w sklepie, które mają aplikację Mój Carrefour z włączoną opcją „SąSiatki”, widzą taką listę i mogą zrealizować i dostarczyć zakupy na jej podstawie. Osoba, która to zrobi, jest nagradzana za swoją przysługę bonem na zakupy w sklepach sieci Carrefour – wyjaśnia.

Wewnętrzne testy programu „SąSiatki” zostały przeprowadzone w czerwcu przez pracowników Carrefour Polska w dwóch warszawskich hipermarketach: na ul. Targowej 72 oraz na ul. Głębockiej 15. Otwarcie testów dla klientów warszawskich sklepów jest planowane na okres wakacyjny. 

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane