Dwie spółki będą odbudowywać zaufanie klientów do Tesco

Autor: www.dlahandlu.pl 16 stycznia 2015 09:43

Dave Lewis, prezes Tesco, potwierdził nawiązanie współpracy z dwiema agencjami - BBH i Blue Rubicon. Zajmą się odbudowaniem zaufania klientów i wzmocnieniem pozycji brandu Tesco.

 - Obie firmy będą odgrywały kluczową rolę w procesie odbudowy zaufania do marki Tesco w najbliższym czasie - powiedział prezes.

Przypomnijmy , sprzedaż Tesco LfL za trzeci kwartał roku obrotowego 2014/15 spadła o 4,2 proc. w Azji o 5 proc., a w Europie o 1,2 proc. (przy wzroście w okresie Bożego Narodzenia o 1 proc.). Sprzedaż całej Grupy spadła o 3,8 proc. (spadek o 0,6 proc. w okresie świątecznym), a sprzedaż międzynarodowa o 3,1 proc.

Sumując okres 19 tygodni roku obrotowego 2014/15 (trzeci kwartał + okres świąteczny) sprzedaż wygląda następująco: Wielka Brytania - spadek o 2,9 proc., Azja - spadek o 4,6 proc., Europa - spadek o 0,4 proc., sprzedaż mędzynarodowa - spadek o 2,5 proc, i sprzedaż całej Grupy - spadek o 2,7 proc. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Walcin 2015-01-16 15:40:37

    Bez darmowych reklamowek nie ma szans zeby wrocili tam klienci.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane