PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dwóch producentów zawiera sojusz dotyczący dystrybucji produktów w sklepach

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2015 09:58

Dwóch producentów zawiera sojusz dotyczący dystrybucji produktów w sklepach

PWC Odra, spółka z Grupy Otmuchów będzie pośredniczyć w dystrybucji produktów ZPC Bałtyk – producenta m.in. czekolad, pralin i innych produktów cukierniczych. Dzięki tej współpracy Grupa Otmuchów zwiększy efektywność wykorzystania swoich zasobów logistycznych i sprzedażowych, a produkty „Bałtyku” poszerzą sieć dystrybucji.

W ramach nowo podpisanej umowy we wszystkich lokalnych sieciach sprzedaży na terenie  Polski, gdzie obecne są produkty spółek Grupy Otmuchów (ZPC Otmuchów, PWC ODRA, AEROSNACK), sprzedawane również będą produkty pod marką „Bałtyk”. Umowa ma charakter agencyjny tzn. ze sprzedaży produktów marki „Bałtyk” spółka PWC Odra będzie pobierać prowizję ustaloną w ramach umowy.

-Produkty naszego partnera dotrą do większej ilości placówek, a my lepiej i skuteczniej wykorzystamy nasze zasoby. Umowa dotyczy takich produktów, które doskonale uzupełniają naszą ofertę – powiedział Mariusz Popek, prezes GK Otmuchów

Umowa między PWC Odra a Bomilla, właścicielem ZPC Bałtyk, została podpisana na czas nieokreślony i dotyczy wybranych produktów z asortymentu  Grupy Bałtyk Bomilla. Objęte umową produkty będą stanowiły uzupełnienie oferty Grupy Kapitałowej Otmuchów. Będą to m.in. czekolady nadziewane, cukierki likworki z nadzieniem alkoholowym, pralinki czekoladowe, cukierki toffee, drażetki  czekoladowe, orzechy w czekoladzie oraz karmelki i lizaki.

-Do połączenia sił z PWC Odra w obszarze dystrybucji skłoniła nas komplementarność naszych ofert oraz synergia po stronie kosztowej. Istotnym walorem współpracy obydwu przedsiębiorstw to geograficzna rozpoznawalność naszych brandów. ZPC Bałtyk od ponad 90 lat jest kojarzony z regionem Pomorza. PWC Odra ma doskonałą rozpoznawalność na południu kraju - powiedział Konrad Mickiewicz, prezes ZPC Bałtyk

Rozszerzanie oferty i pozyskiwanie nowych partnerów to część strategii Grupy Otmuchów. W 2014 r. skonsolidowane przychody wyniosły 279,8 mln zł wobec 280,0 mln zł przed rokiem. Zysk operacyjny (EBIT) na poziomie Grupy wyniósł 12,7 mln zł wobec 5,9 mln zł sprzed roku i był o 114 proc. wyższy. Na czysto Grupa zarobiła 9,2 mln zł w porównaniu do 3,1 mln zł z 2013 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane