Dynamika wzrostów like for like sięga w Dino kilkunastu proc.

Autor: portalspozywczy.pl 20 kwietnia 2011 07:07

Dynamika wzrostów like for like sięga w Dino kilkunastu proc.

Według Michała Rusieckiego, partnera zarządzającego w firmie Enterprise Investors, która zainwestowała w ub. roku w spółkę Dino, format supermarketów będzie nadal dynamicznie się rozwijać, niezależnie od dynamicznej ekspansji sieci dyskontowych.

- Supermarkety zaspokajają inne potrzeby zakupowe konsumentów niż dyskonty, oferują więcej produktów świeżych, preferowane są jako miejsce codziennych zakupów blisko domu - mówi przedstawiciel Enterprise Investors.

Na duży potencjał rynku supermarketów w Polsce wskazują zapowiadane (w tym formacie) inwestycje takich operatorów jak Eko Holding, Emperia czy Tesco. Według przedstawiciela EI, plany innych operatorów pokazują jak bardzo perspektywiczny jest format supermarketów na polskim rynku. Według danych firmy Nielsen do 2015 r. liczba supermarketów wzrośnie z obecnych ok. 2,6 do 3,7 tys. placówek.

Jednocześnie Michał Rusiecki podkreśla, że już wkrótce ze względu na szybki rozwój formatu supermarketów, o przewadze na rynku tego typu
sklepów będzie decydował najlepiej dopracowany koncept, który najbardziej będzie odpowiadał klientom. - W przypadku sklepów Dino koncept został  świetnie dopracowany i ciągle jest doskonalony. Warto także spojrzeć na dynamikę sprzedaży like for like, która w przypadku sklepów Dino jest bardzo wysoka i sięga kilkunastu procent - tłumaczy przedstawiciel Enterprise Investors

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane