REKLAMA
REKLAMA

Dyr. finansowy Jeronimo Martins: Kluczem sukcesu jest lokalizacja

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 10:55

Dla sieci dyskontów Biedronka ważnymi czynnikami rozwoju jest jakość produktów, cena, świeżość towarów, ale także lokalizacja sklepów. To klucze do sukcesu i w ten sposób firma chce się rozwijać. W tym kierunku będzie także rozwijał się rynek - powiedział podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu Nuno Sereno, dyrektor finansowy i członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

REKLAMA
Nuno Sereno podkreślił, że Biedronka zmieniała wystrój sklepów, bo polski konsument coraz większą uwagę przykłada do świeżości oferowanych w sklepach produktów. - W 2012 r. zmieniliśmy wystrój sklepów i przenieśliśmy świeże artykuły na początek, w pobliże wejścia do naszych sklepów i nasi klienci to docenili - przyznał.

Działalność Jeronimo Martins w Polsce to ponad 2.250 sklepów Biedronka zlokalizowanych w około 800 miejscowościach oraz sieć drogerii Hebe. To także kilkanaście biur i centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju. Jeronimo Martins zatrudnia w Polsce ok. 40.000 osób


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA