Dyrektor Alma24.pl: Liczba naszych klientów wzrosła do ponad 200 tys.

www.portalspozywczy.pl 4 października 2013 10:19

Liczba użytkowników serwisu Alma24.pl rośnie dynamicznie od sześciu lat. Mamy zarejestrowanych ponad 200 tys. klientów i realizujemy kilkadziesiąt tysięcy zakupów w ciągu miesiąca. Dynamika wzrostu liczby zarejestrowanych użytkowników w serwisie Alma24.pl wyniosła w ubiegłym roku około 30-40 proc. - powiedział serwisowi www.portalspożywczy.pl Stanisław Krzaklewski, dyrektor projektu internetowego Alma24.pl.

Klienci dokonują u nas kompleksowych zakupów dla całego domu i całej rodziny. Nie obawiają się kupować takich produktów jak warzywa, mięso i wędliny - podkreśla Krzaklewski.

Jak Alma24.pl zamierza wyróżniać się na rynku internetowych zakupów artykułów spożywczych od konkurencji? - Będziemy konkurować głównie tym, czym wyróżniają się na tle konkurencji Delikatesy Alma - najwyższą jakością produktów, ich szeroką ofertą oraz najlepszym na rynku serwisem klienta - mówi dyrektor projektu. Jak tłumaczy Krzaklewski, ważne będzie łączenie kanałów sprzedaży (zakupy w sklepie obok zakupów przez internet), aby klienci nie koncentrowali się tylko na jednym z nich. - Zawsze kluczowymi są działania rozwojowe prowadzące do podniesienia jakości serwisu klienta. Ostatecznie to jakość ma największy wpływ na to, czy klienci będą robić u nas zakupy za pośrednictwem sieci, czy nie - zauważa Krzaklewski.

Alma24.pl to internetowy sklep, będący rozszerzeniem Delikatesów Alma, oferujący zakupy z dostawą do domu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane