PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dyrektor Biedronki: 40 proc. sprzedaży generują artykuły świeże

Autor: portalspozywczy.pl 21 sierpnia 2011 22:23

- Jednym z priorytetów, wyróżniającym nas wśród konkurencji jest bardzo dynamiczne rozwijanie oferty produktów świeżych, takich jak: nabiał, owoce i warzywa, czy mięso i wędliny. Ofertę budujemy w oparciu o polskie produkty. Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że 40 proc. sprzedaży sklepów Biedronka, określanych jako dyskontowe, będą generować artykuły świeże, ale stało się to faktem - mowi w ozmowie z seriwsem www.portalspozywczy.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny Biedronki.

- Stosunkowo niedawno zaczęliśmy również mocno inwestować w dział z winami z wyższej półki. Po niedługim czasie okazało się, że 12 proc. rynku win szlachetnych w Polsce należy do Biedronki. Ten przykład pokazuje, że staramy się dostarczać klientowi to, czego potrzebuje - tak jak oczekiwał win bardzo dobrej jakości, ale w przystępnej cenie - mówi Tomasz Suchański.

 - Moim zdaniem dzielenie rynku na dyskonty, supermarkety, czy hipermarkety jest dobre dla ludzi, którzy profesjonalnie zajmują się rynkiem. Dla klienta robiącego codzienne zakupy ten podział praktycznie przestaje mieć znaczenie. W przypadku dyskontów, operatorzy coraz mocniej idą w kierunku szeroko pojmowanego sklepu "convenience", ale nie chodzi tylko o to, aby być blisko klienta, ale także, aby zaspokoić jego oczekiwania w najwygodniejszy dla niego sposób bez rezygnowania z niskiej ceny - dodaje dyrektor Biedronki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane